فرهنگی و دانشجویی
1401/8/17 سه‌شنبه
آیین نودانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان
با حضور سرکار خانم دکتر کرمی ریاست محترم دانشگاه پیام نور زنجان و دکتر رحمتان معاونت محترم آموزشی و پژوهشی و مدیران ستادی و کارکنان مرکز زنجان و با استقبال نو دانشجويان

.


●با حضور سرکار خانم دکتر کرمی ریاست محترم دانشگاه پیام نور زنجان و دکتر رحمتان معاونت محترم آموزشی و پژوهشی و مدیران ستادی و کارکنان مرکز زنجان و با استقبال نو دانشجويان ، مراسم آشنایی نودانشجویان مرکز زنجان با آیین‌نامه های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی با شکوه خاصی برگزار گردید. دکتر رحمتان معاونت استان ضمن خیرمقدم گویی به نو دانشجویان  تاکید کردند با تلاش و کوشش علمی ، فرهنگی ، دانشجويان افراد سرنوشت سازی برای کشور و موثردر رسیدن به قله های بلند توسعه و پیشرفت علم و فناوری باشند.

● خانم دکتر کرمی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید ، دانشجويان را برای ارائه راهکارها و پیشنهادات علمی برای رفع مشکلات  کشور فرا خواند ودانشجویان را سرمایه های اجتماعی کشور دانست که می توانند در آینده در بخش های مختلف کشور تاثیر گذار باشند. 
● در ادامه مسئولین واحدهای برنامه ریزی، آموزش، مالی و فرهنگی و دانشجویی نکات و مطالب کلیدی حوزه های مربوطه را جهت استفاده و بهره برداری نو دانشجویان ارائه نمودند. 
●درادامه برنامه با حرکتی نمادین  دانشجويان قدیمی پرچم دانشگاه پیام نور را به نودانشجویان سپردند تا از این پس مسئولین پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی دانشگاه را بر عهده گیرند. و همچنین در راه اعتلای فعالیت های علمی ، آموزشی و اخلاقی دانشگاه به قرائت میثاق نامه پرداختند.
● در حاشیه مراسم هم توسط انجمن های علمی ، کانون های فرهنگي و تشکل بسیج دانشجویی نسبت به‌ عضو گیر برای فعالیت‌های علمی فرهنگی ثبت نام بعمل آوردند. و همچنین سه شنبه های مهدوی توسط بسیج دانشجویی مرکز در محوطه دانشگاه طبق روال سه شنبه های هر هفته برگزار گردید.
● در پایان از دانشجویان برتر  علمی و فرهنگی دانشگاه تقدیر بعمل آمد

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر